فراخوان جشنواره هنر و محیط زیست در استان فارس منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رییس اداره آموزش و مشارکت مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس گفت: این جشنواره ویژه دانش آموزان دبیرستان و هنرمندان در چهار بخش، انمیشن، طراحی و تولید عروسک دستکشی، طراحی پیکسل و طراحی لوگو برگزار خواهد شد.

زهرا شفیعی سروستانی با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند به صورت گروهی و انفرادی در این جشنواره شرکت کنند، افزود: دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به نشانی Eform.farsedu.ir آثار خود را بارگذاری کنند.

وی تصریح کرد: هنرمندان می‌توانند آثار خود را تا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ به نشانی استان فارس، شیراز، خیابان فلسطین، اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره آموزش و مشارکت مردمی، کدپستی ۵۳۳۵۷—۷۱۳۴۷ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۷۱۳۲۳۱۷۷۵۳ داخلی ۱۰۲ تماس بگیرند.

رییس اداره آموزش و مشارکت مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی هنرمندان علاقمند به مقوله محیط زیست و تولید بسته‌هایی از ترکیب آثار ارسال شده به جشنواره برای فرهنگ سازی و آموزش است.

شفیعی سروستانی با بیان اینکه استفاده از هنر و خلاقیت هنرمندان راهکار‌هایی برای ترغیب و جلب مشارکت مردم برای حفاظت از طبیعت است، افزود: در این جشنواره تلاش شده است تا با ترغیب هنرمندان به بهره برداری از هنر برای عرصه حفاظت از محیط زیست گام‌هایی برداشته شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار