مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: جمعیت بیکار استان از ۶۳ هزار نفر در سال ۹۵ به حدود ۴۰ هزار نفر در سال ۹۹ کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حفیظ‌الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: موسسات کاریابی استان از ابتدای امسال تا کنون برای ۴۶۸ نفر متقاضی کار اشتغالزایی کرده اند.

او افزود: از این تعداد ۳۳۶ نفر زن و ۱۳۲ نفر مرد بوده اند.


بیشتر بخوانید


فاضلی با بیان اینکه در امسال دو هزار و ۷۸۳ جوینده کار در موسسات کاریابی استان ثبت‌نام کرده‌اند اضافه کرد: از این تعداد ۹۹۴ نفر زن و یک هزار و ۷۸۹ نفر مرد هستند.

او همچنین با اشاره به فعالیت ۲۴ موسسه کاریابی و چهار مرکز مشاوره شغلی در استان ادامه داد: این موسسات حلقه اتصال بین جویندگان کار و محیط‌های کار هستند.

فاضلی گفت: تلاش ما بر این است تا با استقرار موسسات کاریابی فعال در حوزه مهارت‌آموزی، علاوه‌بر ایجاد حلقه واسط بین نیرو و محیط کار، شرایط را برای تربیت نیرو‌های متخصص فراهم کنیم.

او با اشاره به روند کاهشی نرخ بیکاری در استان طی سال‌های اخیر، افزود: جمعیت بیکار استان از ۶۳ هزار نفر در سال ۹۵ به حدود ۴۰ هزار نفر در سال ۹۹ کاهش یافته است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار