رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : میزان تولیدات بخش کشاورزی استان از مرز پنج میلیون تن گذشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال "جهش تولید"از سوی مقام معظم رهبری گفت : در همین راستا امسال ۳۱ پروژه برای جهش تولید در بخش کشاورزی استان در نظر گرفته شد که با اجرایی کردن آن‌ها بیش از ۵۲۰ هزار تن به مجموع تولیدات بخش کشاورزی استان اضافه شده است.

او گفت : هم اکنون مجموع تولیدات کشاورزی استان کرمانشاه از چهار میلیون و ۵۸۰ هزار تن در پایان پارسال به بیش از پنج میلیون و ۱۰۲ هزار تن رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ۳۷۸ هزار تنی تولیدات زراعی استان در امسال، افزود: میزان تولیدات زراعی استان از سه میلیون و ۷۷۱ هزار تن به چهار میلیون و ۱۴۹ هزار تن رسیده است.

حاتمی ادامه داد: تولیدات باغی استان کرمانشاه از ۳۰۹ هزار تن در پارسال به ۳۸۰ هزار تن رسیده است.

حاتمی اشاره‌ای هم به تولیدات دامی استان کرمانشاه داشت و گفت: مجموع تولیدات دامی استان از ۴۷۹ هزار تن پارسال به ۵۵۰ هزار تن افزایش پیدا کرده است.

او افزود: پایان پارسال میزان تولیدات گوشت قرمز و شیرخام استان به ترتیب ۴۰ و ۳۵۰ هزار تن بوده که هم‌اکنون به ۴۵ و ۴۰۰ هزار تن رسیده است.

حاتمی گفت: میزان تولیدات شیلاتی استان پارسال ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن بوده که این میزان تا پایان امسال به ۲۳ هزار و ۶۰۰ تن می‌رسد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.