قناعتی گفت: ورزشکاران باید طبق جدول زمان بندی که اعلام شده است در سالن حضور داشته باشند و اگر زودتر یا دیرتر بیایند به هیچ عنوان پذیرش نمی‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالفضل قناعتی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان تهران در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی استان تهران اظهار داشت: طبق تقویم مسابقات فدراسیون به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و یاد بود سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی رقابت‌های قهرمانی استان تهران ۳۰ بهمن ماه لغایت یکم اسفند ماه در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان تهران افزود: امسال به خاطر شرایط موجود در بحث ویروس کرونا که تمام دنیا را درگیر کرده است باید محدودیت‌هایی را لحاظ کنیم. وزن کشی و مسابقات همیشه در یک روز با حضور تماشاچی برگزار می‌شد که امسال وزن کشی و رقابت‌ها در ۲ روز مجزا بدون تماشاچی انجام می‌شود. ایجاد این بازه زمانی باعث عدم تراکم جمعیت در سالن خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در روز ثبت نام از ورزشکاران ساعت و زمان وزن کشی و مسابقه به طور دقیق به آن‌ها اعلام شده است تصریح کرد: ورزشکاران باید طبق جدول زمان بندی در سالن حضور داشته باشند و اگر زودتر یا دیرتر بیایند به هیچ عنوان پذیرش نمی‌شوند. همه افراد از مسوولین تا ورزشکاران و همراهانشان برای ورود به سالن باید تست PCR ارائه کنند.

قناعتی ضمن عذرخواهی از پیشکسوتان پرورش اندام در ادامه افزود: همیشه بزرگان و پیشکسوتان این رشته با حضورشان زینت بخش مسابقات می‌شدند، اما امسال بخاطر ویروس کرونا از پذیرش این عزیزان معذوریم. امیدوارم بتوانیم با رعایت تمام جوانب بهداشتی مسابقات خوبی برگزار کنیم و تیم آماده‌ای به رقابت‌های قهرمانی کشور کیش اعزام کنیم.

قناعتی در پایان خاطر نشان کرد: کمیته فنی و کمیته مربیان هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان تهران در سالن مسابقات حضور دارند تا با شناسایی نفرات برتر ۲ تیم کامل در قالب تیم تهران یا تیم باشگاهی راهی مسابقات قهرمانی کشور کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار