وزیر صمت گفت: در تامین کالا‌های ضروری مردم و نهاده‌ها به خوبی پیش رفتیم و هیچ کمبود یا افزایش قیمتی در این موارد ایجاد نخواهد شد.

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رزم‌حسینی وزیر صمت در جمع خبرنگاران گفت: در ۴ حوزه ارتباط خوبی با وزارت راه و شهرسازی داریم. حمل و نقل یکی از مهم‌ترین بخش‌های تولید است و مقرون به صرفه تر خواهد بود، اگر از شبکه ریلی برای حمل و نقل استفاده کنیم. وزارت صمت حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه مشترک با وزارت راه برای اتصال شبکه راه آهن به کارخانجات و معادن دارد. بار روس ریل باید افزایش پیدا کند. وزارت صمت به عنوان مدعی تولید بر عهده گرفت تا با وزارت راه و شهرسازی بخشی از نیاز کشور در حوزه لجستیک را از محل ساخت داخل تامین کنیم.

او با اشاره به مصوب ۲۰۰ میلیون دلاری وزارت صمت برای واردات لاستیک گفت: قطعاتی که امروز وزارت راه را با مشکل مواجه کرده در حوزه تنظیم بازار قرار نداشته اما بر این اساس مقرر شد برای بهبود وضعیت همراهی لازم را با وزارت راه و شهرسازی داشته باشیم.

رزم حسینی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان گفت: همواره اعلام کرده ایم که سیاست ما درباره خودرو افزایش تولید بوده و به خوبی در حال اجرا شدن است. مجلس و شورای رقابت قبول کردند که باید دلالی و قیمت واسطه کاهش پیدا کند تا استفاده نهایی به مصرف کننده واقعی برسد. شورای رقابت باید درباره این حوزه تصمیم بگیرد. شرکت‌های خصوصی هم وارد تولید شدند و کالاهای غیر انحصاری تولید می‌کنند و می‌توانند همراه با افزایش تولید در این حوزه باشند.

رزم حسینی تصریح کرد: در تامین کالاهای ضروری مردم و نهاده‌ها به خوبی پیش رفتیم و هیچ کمبود یا افزایش قیمتی در این موارد ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
پس چرا هرروز مرغ وگوشت گران می شود ؟چرا روغن نباتی نا یاب شده چرا کالای اساسی هر روز قیمتش با روز قبل تفاوت دارد ؟چرا برچسب قیمت روی کالا ها پاک شده ویا مخدوش می شود ویا اگر هم باشد هیچ فروشنده ای به آن توجه نمی کندوهر قیمتی که دلش خواست عرضه می کند؟چرا کالای تولیدی یک سال پیش با قیمت روز به فروش میرسد؟وحتی در مواردی محصولات تاریخ گذشته را هم تاریخ جدید زده به مردم می فروشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
خداوکیلی دیگه کالایی مونده که گران نشده باشه؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
الان بیست و یک روزه بندر عباس مرغ گرم گیر نمیاد منجمد هم کیلویی بیست و هفت هزار و پانصد تومنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
اتفاقا جناب وزیر در حال حاضر بیشترین گرانی در کالاهای اساسی است بری فروشگاهها می بینی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
روزانه گرون میشن خبر نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
سلام جناب آقای وزیر منظورتان از کالای اساسی که نه گران میشوند نه کمبود دارید . کدام کالاها هستند؟ منظورتان روغن ، گوشت مرغ و گوسفند ، لبنیات ، شکر ، لاستیک ، میوه ، سبزیجات و ..... نیست ؟
شاید برای از ما بهترون گران نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
مگه الان ارزونن?? لطفا استعفا بده نظارت اصلا وجود نداره روزانه گرونتر میشن شماها ک نمیرید خرید خبر ندارین کاشکی بدونین ی صبحونه معمولی چقد میشه ی پنیر ی صبحونه ای خدا یروز پنیر میخوریم یروز تخم مرغ
آخرین اخبار