مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۶ کیلو مواد مخدر در تنکابن

سرهنگ غلام حسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر توسط یک یک سوداگر مرگ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پس ازانجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی متهم را شناسایی و موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ کردند.

سرهنگ شعبانی گفت: ماموران انتظامی در اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از خودروی وی ۶ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف کردند.

کشف ۴ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق چوب، گشت زنی در محور‌های جنگلی و کنترل خودرو‌های باری را در دستور کار خود قرار دادند.

او از شناسایی ۲ دستگاه خودروی نیسان خبر داد و افزود: ماموران انتظامی هر ۲ خودروی نیسان را پس از شناسایی متوقف و در بازرسی دقیق از خودرو‌های توقیفی ۴ تن انواع چوب‌های قاچاق را که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های اطراف برداشت شده بود را کشف کردند.

دستگیری ۲ سوداگر مرگ در بابلسر

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط ۲ سوداگر مرگ موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود:مأموران انتظامی پس از انجام تحقیقات پلیسی مخفیگاه ۲ توزیع کننده مواد مخدر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به دستگیری متهمان پس از هماهنگی قضائی، گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه این ۲ سوداگر مرگ، ۳ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو نیسان حامل چوب قاچاق، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی خودروی نیسان حامل چوب‌های قاچاق با هماهنگی قضائی، آن را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۲ تن چوب جنگلی که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های بالادست نکاء برداشت شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در این اقدام ماموران انتظامی یک قاچاقچی را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.