عمده غیاثی، سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: شهرداری ورامین تیم با کیفیتی است و قطعا حرف‌های زیادی در پلی آف خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد عمده غیاثی، سرمربی تیم والیبال شهداب یزد پس از پیروزی ۳ بر یک مقابل شهرداری ورامین در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال اظهار کرد: پیش بینی می‌کردم که بازی سختی داشته باشیم. این نکته را به شاگردانم گفته بودم که ورامین تیم با کیفیتی است.

او ادامه داد: ورامین، شخصیت بزرگی کردن در لیگ را دارد و قطعاً حرف‌های زیادی در مرحله پلی آف برای گفتن خواهد داشت. بازی نزدیکی بود و در مقاطعی که باید قدر موقعیت‌ها را می‌دانستیم، باتجربه‌تر عمل کردیم و توانستیم برنده بازی شویم.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد خاطرنشان کرد: بازی آخر ما در مرحله مقدماتی با سایپا است. سعی می‌کنیم روند خوب خود را حفظ کنیم تا یک هفته خوب از نظر ریکاوری و تمرین داشته باشیم تا برای مرحله پلی آف آماده شویم.

عمده غیاثی افزود: وقتی بازی‌ها به صورت متمرکز و فشرده برگزار می‌شوند، همیشه ۶ نفر تحت فشار هستند و کار کمتری به ۶ نفر دیگر می‌رسد؛ این موضوع را هم مدنظر داریم. باید تمرینات و ریکاوری خوبی داشته باشیم تا با تمام قوا در پلی آف حاضر شویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار