نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی معرفی آموزه‌های قرآنی و سیره اهل بیت (ع) را کلید حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله دری نجف آبادی نماینده  ولی فقیه در استان مرکزی در جمع اعضای بنیاد غدیر استان مرکزی معرفی آموزه‌های قرآنی و سیره اهل بیت (ع) را کلید حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی دانست که باید مورد توجه دستگاه‌های مسئول قرار گیرد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: دین مبین و فرهنگ اسلامی الگو‌ها و اسوه‌های زیادی برای زندگی دارد که با اتکا بر آن‌ها می‌توان مانع بروز بسیاری از چالش‌های فرهنگی در جامعه شد.

او اضافه کرد: با مدیریت و استفاده بهینه از منابع موجود و حذف هزینه‌های غیر ضروری می‌توان کار‌های بزرگی در جهت معرفی الگو‌های اسلامی و حل چالش‌های فرهنگی در جامعه انجام داد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: باید از هر ابزاری در راستای گسترش فرهنگ قرآن و اهل بیت در جامعه استفاده شود.

او تصریح کرد: برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های مختلف از جمله همایش ملی علل و پیامد‌های فقر و راهکار‌های مبارزه با آن در کلام و سیره امام علی (ع) می‌تواند آثار و برکات بیشتری به همراه داشته باشد.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی نه تنها باید در مساجد و تکایای مطرح شهر‌ها اجرا شوند بلکه باید مناطق حاشیه‌ای و محروم هم شناسایی و با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در آن‌ها گامی در جهت اصلاح آن مناطق برداشت.

او به فضیلت‌های ماه رجب اشاره کرد و گفت: ماه رجب ماه باعظمتی است که باید از هر لحظه استفده و بهره کافی ببریم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.