مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در روستا‌ها در حفظ جمعیت روستایی و جلوگیری از مهاجرت آن‌ها به شهر‌ها موثر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،باباپور  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی در دیدار با مدیرکل راه آهن آذربایجان گفت: از مهمترین اهداف فعالیت  بنیاد  مسکن در روستاها حفظ جمعیت روستایی است و این کار کمک بزرگی به جهش تولید و اقتصاد مقاومتی می‌کند.

او با بیان اینکه جمعیت مهمترین شاخص برای ارائه خدمات به اهالی روستاهاست، گفت: همه مسئولان باید با همدلی و همکاری تلاش کنند تا زیرساخت‌های لازم در روستا‌ها برای آبادانی آن‌ها فراهم شود.

باباپور با اشاره بر تقویت پیوند‌های متقابل میان نقاط شهری و روستایی افزود: با گسترش هماهنگی‌های بین بخشی و توزیع متناسب امکانات در روستا‌ها می‌توان گام‌های مطلوبی در زمینه توسعه روستا‌های واقع در حاشیه شهر‌های بزرگ برداشت.

 قربانی مدیرکل راه آهن آذربایجان نیز در این دیدار گفت: بنیاد مسکن با انجام وظایف و رسالت‌های خود در روستا‌ها رضایتمندی ساکنان آن‌ها را فراهم کرده و اقدامات آن‌ها در تثبیت جمعیت روستا‌ها نقش بسزایی ایفا کرده است.

 قربانی با اشاره به اینکه تعامل و همکاری دستگاه‌ها موجب رفع مشکلات و موانع پیش روی مردم می‌شود، افزود: مسیر خدمت به مردم با همکاری مدیران هموار می‌شود.

او  با بیان اینکه خدمات بنیاد مسکن در ورودی هر روستایی مشهود است، گفت: پیشرفت و توسعه روستا‌های استان در گرو تلاش بیشتر مسئولان این منطقه بوده و باید با برنامه ریزی مناسب زمینه ارائه خدمات بیشتر به مناطق دور دست و سخت عبور فراهم شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار