رئیس کیلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی «بیستون» گفت : در این مرکز که در بیمارستان «بیستون» واقع شده مجهزترین و بروزترین تجهیزات چشم پزشکی استفاده می‌شود که برخی از آن‌ها در خاورمیانه هم وجود ندارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حمید آریایی تبار رئیس کیلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی «بیستون» با بیان اینکه این کیلینیک مجهزترین و بزرگترین کیلینیک چشم پزشکی غرب کشور است، گفت : در این مرکز که در بیمارستان «بیستون» واقع شده مجهزترین و بروزترین تجهیزات چشم پزشکی استفاده می‌شود که برخی از آن‌ها در خاورمیانه هم وجود ندارد.

او گفت : امکانات خوب کلینیک موجب شده تا در کنار استقبال مردم استان و غرب کشور، بیماران عراقی هم مراجعه داشته و مجبور نشوند مسیر کرمانشاه –تهران را برای درمان چشم طی کنند.

این متخصص چشم با قدردانی از مسئولین بانک مهر ایران برای فراهم آوردن امکان درمان آبرومندانه بیماران، افزود: برخی بیماران وقتی با هزینه‌های بالای چشم پزشکی مواجه می‌شوند توان پرداخت آن را ندارند و بانک مهر ایران این شرایط را فراهم آورده که این بیماران با دریافت تسهیلات بدون اینکه سودی به آن تعلق گیرد، بتوانند هزینه‌های درمان خود را پرداخت کنند.

محمدرضا نجفی شعاع مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کرمانشاه افزود: این تسهیلات در قالب خدمت "کالا کارت" ارائه می‌شود که سقف آن برای بیماران کیلینک چشم پزشکی «بیستون» ۳۰ میلیون تومان است.

او ادامه داد: این تسهیلات بدون سود بوده و تنها کارمزد چهار درصد به آن تعلق می‌گیرد.

نجفی شعاع گفت: بیماران بعد از مراجعه به بیمارستان بیستون و محاسبه هزینه‌های درمان آن‌ها به بانک معرفی می‌شوند و فقط کافی است در کنار معرفی نامه بیمارستان، یک ضامن معتبر ارائه کنند و پس از آن ظرف ۲۴ ساعت تسهیلات قرض الحسنه را دریافت خواهند کرد.

او گفت: این تسهیلات به حساب بیمارستان واریز شده و معادل هزینه‌های درمان بیماران خواهد بود.

نجفی شعاع افزود: ضامن معتبر برای دریافت این تسهیلات لزوما نباید کارمند باشد و بازاری معتبر و ... هم قابل پذیرش است.

او افزود: هر بیمار می‌تواند تا سقف ۳۰ میلیون تومان در دفعات مختلف از این تسهیلات استفاده کند و پس از بازپرداخت آن مجددا امکان استفاده از این تسهیلات برای بیماران فراهم می‌شود.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه مدت بازپرداخت این تسهیلات را شش، ۹ و ۱۲ ماهه اعلام کرد.

نجفی شعاع با بیان اینکه این بانک تفاهم نامه‌هایی دیگری را با سایر مراکز درمانی و صنوف دیگر استان در قالب "کالا کارت"دارد، ادامه داد: در حال حاضر با حدود ۲۵۰ کلینیک و مرکز درمانی و صنوف استان تفاهم نامه داریم و تسهیلاتی در قالب "کالا کارت" به افراد داده می‌شود.

او گفت: طی یک سال گذشته که این طرح در استان فعال شده حدود ۲۳۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه کالا کارت پرداخت کرده ایم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۸:۵۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
لطفا آدرس سایت کلینیک هم درچ کنید خیلی خیلی ممنون میشم
parsianeyeclinic.com
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
آیا شما لنز فلاولس ایوی استفاده میکنین