در حالی که پرداخت وام بدون وثیقه به دارندگان سهام عدالت در کشور آغاز شد، متولیان امر در خراسان شمالی در حال انعقاد قرارداد با چند بانک برای پرداخت این تسهیلات هستند که زمان آن هنوز اعلام نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان گفت: در حال انعقاد قرارداد با چند بانک برای پرداخت این تسهیلات به متقاضیان هستیم.

ابراهیم قربانی افزود: برای کارت اعتباری سهام عدالت در استان در حال انعقاد قرارداد با چند بانک هستیم که با قطعی شدن موضوع، شرایط را اعلام می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


قربانی گفت: افرادی که درخواست وام از محل سهام عدالت را دارند می‌توانند به صورت الکترونیکی و غیرحضوری به درگاه‌های بانک‌هایی که اعلام می‌شود وارد شوند و مراحل اولیه را انجام دهند.

 

وی افزود: افرادی که هنوز در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند، می‌توانند به شکل الکترونیکی و غیرحضوری برای ثبت نام و احراز هویت اقدام کنند.

 

قربانی با بیان این که ایجاد درآمد دایمی برای افراد کم درآمد یکی از مهم‌ترین اهداف طرح سهام عدالت است، اضافه کرد: از آن جایی که سهام عدالت از بهترین شرکت‌های بورسی تشکیل شده توصیه ما به سهام داران این است که سهام شان را که مقرون به صرفه است نگه دارند و در صورت امکان نفروشند.

انتهای پیام /ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.