پنبه دانه پور گفت: ۶۰ درصد تست‌های کرونا طی دیروز در شوشتر مثبت شده اند که نشان می‌دهند روز‌های خوبی پیش رو نداریم.

حسین پنبه دانه پور فرماندار شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با ابراز نگرانی از وضعیت شیوع بیماری کرونا در این شهرستان گفت: شواهد و بررسی‌ها نشان می‌دهند که درصد بالایی از مردم شوشتر از ماسک استفاده نمی‌کنند و شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی نمی‌گیرند.

او با بیان اینکه ۶۰ درصد تست‌های کرونا که طی دیروز انجام شده، مثبت اعلام شده اند، افزود: در حال حاضر شاهد تکمیل شدن ظرفیت تخت‌های بیمارستانی هستیم و روز‌های خوبی پیش رو نداریم.

پنبه دانه پور بیان داشت: هرچند شرایط مردم به ویژه اصناف را درک می‌کنم و نگران مشکلات آن‌ها هستم، اما چنانچه وضعیت به این شکل تداوم پیدا کند، علیرغم میل باطنی مجبور هستیم محدودیت‌های جدیدی اعمال کنیم.

به گفته فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، در ۲۴ ساعت گذشته ۶ مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در خوزستان ثبت شده است و هم اکنون ۱۰ شهر استان در وضعیت قرمز، ۵ شهرستان در حالت نارنجی و مابقی در وضعیت زرد قرار دارند، ضمن اینکه ظرفیت بیمارستان های اهواز درحال تکمیل است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
توانا
۱۲:۳۱ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
تا زمانیکه مردم بیخیالی کنن، همین آش و همین کاسه، لجبازی میکنن با مسئولان
Iran (Islamic Republic of)
سمیع
۱۲:۳۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
همه جا باید تعطیل بشن، نظارت ها بر اصناف خوب نیست، فقط از فروشگاه ها و اصناف مرکز شهر بازدید می کنن و پلمب میکنن، در صورتیکه بقیه مغازه ها در مناطق حاشیه باز هستند و فعالیت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
100 درصد هم مثبت بشن، برای مردم بیخیال و سهل انگار اهمیتی نداره، نمیخوان باور کنن که این ویروس کشنده هستش