رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان گفت:به مناسبت گرامیداشت هفته درختکاری نهال رایگان بین شهروندان همدانی توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حسین خانجانی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان اظهار داشت: توسعه فضای سبز به عنوان یکی از ضرورت‌ها در کلانشهر همدان با مشارکت و همراهی شهروندان محقق می‌شود و به مناسبت گرامیداشت هفته درختکاری نهال رایگان بین شهروندان همدانی توزیع می شود.

او  افزود: برنامه‌های گرامیداشت هفته درختکاری با شعار «درخت دوستی بنشانیم» با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در فضای باز برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان با بیان اینکه امسال نیز همچون سال‌های گذشته، برنامه‌های هفته منابع طبیعی از ۱۵ تا ۲۱ اسفند برای ارتقای فرهنگ درختکاری و حفظ منابع طبیعی برگزار می‌شود، تاکید کرد: توزیع و کاشت نهال رایگان برای شهروندان از مهم‌ترین اقدامات این سازمان در هفته گرامیداشت منابع طبیعی و درختکاری است.

خانجانی گفت: شهروندان علاقه‌مند به دریافت نهال می‌توانند از ۲۷ بهمن تا ۲ اسفند ماه امسال به سامانه اطلاع رسانی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همدان به نشانی simasabz.hamedan.ir مراجعه و درخواست خود را برای دریافت نهال ثبت کنند.

او با اشاره به اینکه به منظور تکریم ارباب رجوع و با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا و برای جلوگیری از هرگونه تجمع، کاشت نهال از سوی شهرداری و براساس اطلاعات ثبت شده متقاضیان در سامانه انجام می‌شود، افزود: کار تحویل و کاشت نهال مورد درخواست شهروندان از ۱۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده از سوی نیرو‌های شهرداری همدان انجام می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان ادامه داد: باغداران محترم نیز با ارائه سند مالکیت (در محدوده شهر همدان) و کارت شناسایی معتبر می‌توانند حداکثر ۲۰ اصله نهال دریافت کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.