رئیس کل دادگستری استان زنجان از تشکیل پرونده علیه یکی از مسئولان کشور در پی صحبت‌های خلاف سیاست‌های نظام در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در پی صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام یکی از مسئولان کشور در زنجان از تشکیل پرونده قضائی در دادسرای زنجان علیه  او خبر داد.

او افزود: با توجه به صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام یکی از مسئولان کشور در زنجان بلافاصله مستندات جمع آوری و با فوریت علیه این مسئول پرونده قضائی تشکیل شد.

نیارکی بیان اینکه همه مسئولان باید در مسیر و خط انقلاب قرار بگیرند و کسی نمی‌تواند با صحبت‌های خود انقلاب و نظام را زیر سئوال ببرد، ادامه داد: آنچه که هفته گذشته در زنجان اتفاق افتاد و صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام یکی از مسئولان کشور جای تأسف دارد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی گفت:انقلاب ما مردمی، اسلامی و بر پایه ارزش‌های و باور‌های دینی مردم بوده است، در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه همه تحکیم پایه‌های نظام و انقلاب است همه ما باید در این راه تلاش کنیم نه اینکه با صحبت‌های نسنجیده ارزش‌های نظام و انقلاب را زیر سئوال ببریم.

رئیس شورای قضائی استان زنجان ادامه داد: با توجه به اینکه رسیدگی به اتهامات این مقامات در صلاحیت دادسرای تهران می‌باشد پرونده با عدم صلاحیت به مرجع مذکور جهت رسیدگی ارسال شد.

وزیر ارتباطات که در دهه فجر برای افتتاح چند طرح به زنجان سفر کرده بود در جلسه شورای اداری استان زنجان گفته بود: امام یاد داد نه به کاخ سفید اعتمادی هست، نه به کاخ کرملین امیدی.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دکتر
۰۹:۲۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
احسنت بر آقای نیارکی عزیز احسنت ..... قاطع و توانا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
کجای حرف وزیر ارتباطات اشتباهه؟؟؟؟؟؟