رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر از دستگیری دو نفر متخلف زیست محیطی به جرم زنده گیری سهره طلایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، علی الشتری نژاد،رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر گفت: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست این اداره، در پی گشت و کنترل جهت جلوگیری از شکار و صید در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند دو نفر متخلف زیست محیطی که بر خلاف قوانین شکار و صید اقدام به زنده گیری پرندگان وحشی از نوع سهره طلایی نموده بودند را دستگیر کنند.

الشتری نژاد افزود: از این متخلفین تعداد ۸ قطعه سهره طلائی به همراه ادوات زنده گیری شامل قفس و تور زنده گیری پرندگان کشف و ضبط گردید.

او گفت: پرونده این متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و اخذ جریمه ضرر و زیان وارده به محیط زیست به مبلغ ۲۴۰۰۰۰۰۰ ریال جهت سیر مراحل قانونی به دادگستری شهرستان ارجاع گردید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر از هم استانی‌های عزیز درخواست نمود در صورت هر گونه مشاهده تخلفات زیست محیطی آن را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع و یا به سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.