مدیر آموزش و پرورش اندیمشک گفت: ۸۹ درصد دانش آموزان این شهرستان عضو سامانه شاد هستند که این درصد بالاتر از میانگین کلی خوزستان است.

روح الله صادقی مدیر آموزش و پرورش اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: میانگین کلی دانش آموزان خوزستان در شبکه شاد ۷۲ درصد اعلام شده است، که اندیمشک با ۸۹ درصدحضور فعال در این سامانه، از میانگین کل بالاتر است.

او افزود: ۱۱ درصد دانش آموزان که به دلیل نداشتن گوشی هوشمند در سامانه شاد عضو نیستند از طریق رسانه‌های دیگر مانند تلویزیون، حضور در کلاس درس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و بسته‌های آموزشی مورد آموزش قرار می‌گیرند.

صادقی تصریح کرد: سرعت سامانه شاد نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است و مشکلات در رابطه با کندی این سیستم کمتر شده و دانش آموزان بدون هیچ مشکلی می‌توانند به موقع با معلم خود ارتباط برقرار کنند.

مدیر آموزش و پرورش اندیمشک، بیان داشت: تاکنون از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان ۷۰ عدد تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا شده است همچنین این اداره توانسته است با مشارکت خیران که عموما از قشر فرهنگی هستند تعداد ۲۰۰ تبلت را خریداری و میان دانش آموزان کم برخوردار توزیع کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.