مردم بحرین در دهمین سالروز انقلاب چهاردم فوریه این کشور به خیابان‌ها آمدند و علی‌رغم سرکوب مأموران رژیم آل خلیفه انقلاب خود را احیا کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از البحرین الیوم، مردم بحرین امروز یکشنبه در دهمین سالروز انقلاب چهاردم فوریه این کشور به خیابان‌ها آمدند و علیه حکومت آل خلیفه که سرکوبگری آن علیه مردم افزایش یافته است تظاهرات کردند.

معترضان با روشن کردن لاستیک در خیابان‌ها خشم خود را از اقدامات رژیم سرکوبگر آل خلیفه ابراز کردند. شرکت‌کنندگان در تظاهرات بر پایداری خود تا پیروزی و نیز وفاداری به شهدای انقلاب تاکید کردند.

معترضان تصاویر حاکمان آل خلیفه را زیر پا له کردند و خیابان اصلی شهر را بستند. بحرینی‌ها در شرایطی دهمین سالروز انقلاب خود را احیا کردند که نیرو‌های رژیم آل خلیفه در همه خیابان‌ها مستقر شده بودند تا مانع از برگزاری تظاهرات شوند.

شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین نیز در مراسمی که به همین مناسبت در شهر قم برگزار شده بود تاکید کرد که مردم بحرین به انقلاب خود ادامه خواهند تا اهداف آن اعم از آزادی و عدالت اجتماعی محقق شود.

شیخ عیسی قاسم با رد معادله سیاسی حاکم بر بحرین از سیاست‌های رژیم آل خلیفه با عنوان سیاست ارتجاعی، ظالمانه و عقب مانده که با مردم شجاع بحرین تناسب ندارد، یاد کرد.

وی تاکید کرد که سیاست سرکوب در ۱۰ سال گذشته هیچ تاثیری بر اراده مردم بحرین در ادامه دادن به راه خود نداشته است و ملت بحرین حاضر نیستند که زندانیان در مقابل سکوت کردن آزاد شوند.

شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جنبش الوفاق بحرین نیز گفت: به حاشیه راندن مردم بحرین از مرکز تصمیم‌گیری در کشور باعث ضعف دولت شده و درماندگی از زمان آغاز بحران سیاسی در بحرین افزایش یافته است.

شیخ حسین الدیهی تاکید کرد که هیچ فرصتی برای توقف فساد جز از طریق مشارکت حقیقی در تصمیم‌گیری‌های سیاسی و اتکای به مردم ممکن خواهد بود.

معاون دبیرکل جنبش الوفاق بحرین خطاب به رژیم‌های عربی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده‌اند افزود: عادی‌سازی یک برگه رأیی در صندوق انتخابات آمریکا برای ترامپ بود، اما ترامپ سقوط کرد، رؤیا‌های شما هم محقق نشد، پس به مردم خود بازگردید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار