معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: استان یزد به عنوان دبیرخانه تدوین جشنواره تولید محتوای آموزشی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مصطفی خلیلی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: استان یزد به عنوان دبیرخانه تدوین جشنواره تولید محتوای آموزشی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان از سوی گروه‌های آموزشی انتخاب شد.

او افزود: این دبیرخانه با هدف تجمیع محتوای آموزشی تولید شده تمامی استان‌های کشور، به جمع آوری و بررسی تمامی آثار در قالب فیلم، کلیپ، پاورپوینت، موشن گرافی، انیمیشن، پوستر، بروشور و کتابچه پرداخت.

مصطفی خلیلی ادامه داد: بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد که پس داوری از سوی هیات داوری، آثار منتخب در قالب‌های ارائه شده به منظور بارگذاری در شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) و بهره گیری همکاران، والدین و دانش آموزان به دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت متبوع ارسال شد.

خلیلی با اشاره به مسابقات فوتسال دانش آموزی بیان داشت: همچنین مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان به مناسبت دهه مبارک فجر، یادوراره سردار شهید سلیمانی در دوره تحصیلی متوسطه اول و متوسطه دوم بصورت غیرحضوری برگزار شد.

این مسئول اظهار کرد: در این مسابقات که در دوره تحصیلی متوسطه اول باحضور ۹ تیم و تعداد ۷۲ نفر ورزشکار مربی و سرپرست بصورت غیرحضوری و بصورت اجرای مهارت و تکنیک‌های فردی برگزار شده بود میبد، بافق و ناحیه یک یزد به ترتیب مقام‌های اول تا سو را کسب کردند.

مصطفی خلیلی، معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: دانش آموزان در دوره تحصیلی متوسطه دوم نیز با حضور ۱۰ تیم و ۸۰ بازیکن مربی و سرپرست باهم به رقابت پرداختند که در پایان میبد، ناحیه دو یزد، ناحیه یک یزدمقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد تصریح کرد: تیم‌های منتخب استان در مسابقات فوتسال دانش آموزان در سراسر کشور که در نیمه اول اسفند ماه برگزار می‌شود با دیگر دانش آموزان منتخب کشور به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.