بخش جدید دیالیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان سپیدان با ۴ تخت فعال افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کریمی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سپیدان، گفت: بخش جدید دیالیز بیمارستان امام حسین (ع) با زیربنای ۱۵۰ متر مربع در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیماران دیالیزی در طبقه فوقانی بیمارستان امام حسین راه اندازی شده است.

او، بیان کرد: ۴ تخت فعال، چهار دستگاه همودیالیز، دو دستگاه مانیتور پرتابل و چهار دستگاه تلویزیون در این بخش به ۱۵ نفر از بیماران دیالیزی شهرستان سپیدان خدمت ارائه می دهد.

کریمی، تصریح کرد:  برای ساخت و تجهیز بخش جدید دیالیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان سپیدان بخ هفتصد میلیون تومان اختصاص یافته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سپیدان ادامه داد: دو دستگاه همو دیالیز این بخش ره آورد سفر اخیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان سپیدان بود که مابقی هزینه نیز از محل اعتبارات معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز تامین شده است.

او، افزود: بخش دیالیز بیمارستان امام حسین سپیدان در سال ۸۷ با ۲ تخت آغاز به کار کرد، اما ارائه خدمات به بیماران نیازمند فضای فیزیکی و امکانات مطلوب‌تری داشت.

کریمی، اضافه کرد: در حال حاضر این بخش جدید با حضور یک متخصص داخلی و دو پرستار بیماران دیالیزی را پذیرش و به آنان خدمات دیالیزی ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.