مدیرکل زندان‌های گیلان گفت: در تلاشیم تا فرهنگ ورزش زورخانه ای که با ذکر نام امیرالمومنین (ع) مزین شده را در زندان‌ها ارتقاء بخشیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد اصل مدیرکل زندان های گیلان گقت: ورزش علاوه بر نشاط جسم، در نشاط روح و ارتقای سلامت نقش چشمگیری دارد و شرکت در ورزش‌های گروهی یکی از عواملی است که حس مسئولیت طلبی را در گروه هدف افزایش داده و نشانه پیشرفت در کارها می شود.

وی بخش عمده سلامت کارکنان را حضور در فعالیت‌های ورزشی بیان کرد و افزود: کارکنان با حضور در باشگاه‌های زندان در زمان خاص و سالن‌های ورزشی که در بیرون از زندان برای آنان تدارک دیده شده حضور پررنگی دارند که باید این برنامه‌های ورزشی را با زمانبندی مناسب برای حضور تمام کارکنان تعمیم داد.

محمد اصل تصریح کرد: مسئولیت ما در برپایی این فعالیت‌ها با هدف ایجاد نشاط و شادابی و بالارفتن حس مسئولیت طلبی بیشتر شده است و باید با همکاری ادارات ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی فعالیت‌های ورزشی را در زندان‌ها ساماندهی کنیم.

مدیرکل زندان های گیلان بیان اینکه مجهز‌ترین زورخانه در زندان مرکزی رشت با حضور ریاست سازمان زندان های کشور افتتاح شدگفت: در تلاشیم تا فرهنگ ورزش زورخانه ای که با ذکر نام امیرالمومنین مزین شده را در زندان‌ها ارتقاءبخشیم و در این راستا توانستیم از بین زندانیان با همکاری ورزش‌های زورخانه‌ای گیلان اولین دوره تربیت مرشد باستانی را با حضور ۱۶ نفر برگزار کنیم وی در پایان افزود تا کنون بیش از ۴۸۰۰ نفر از زندانیان را تحت پوشش برنامه‌های ورزشی قرار دادیم به سخنان خود پایان داد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.