استاندار قزوین گفت: موانع استانی پیش روی طرح‌های جهش تولید باید ظرف یک هفته بررسی شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در نشست بررسی روند پیشرفت پروژه‌های جهش تولید که با حضور نماینده نهاد ریاست جمهوری در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، گفت: موانع استانی پیش روی طرح‌های جهش تولید باید ظرف یک هفته بررسی و رفع شود و موانع کشوری نیز با حضور در مرکز پیگیری و مرتفع خواهد شد.

جمالی پور خاطرنشان کرد: هیچ طرح جهش تولیدی در قزوین نباید به دلیل موانع استانی تعطیل و کند شود در غیر این صورت مدیر دستگاه مربوطه باید پاسخگو باشد.

وی تکمیل و بهره برداری از طرح‌های جهش تولید را جزو تعهدات استان دانست و گفت: این طرح‌ها باید حداکثر تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسند تا شاهد توسعه و اشتغال روزافزون قزوین باشیم.

استاندار اظهار داشت: در سال جهش تولید و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی استان را به عنوان یک اولویت اساسی دنبال و پیگیری می‌کنیم.

جمالی پور اضافه کرد: دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی قزوین تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا واحد‌های تولیدی این استان بتوانند در این شرایط سخت به حیات خود ادامه دهند و در عرصه تولید کشور نقش آفرین باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.