با وجود اینکه گفته می‌شد به دلیل شیوع ویروس کرونا در خوزستان بازی تیم‌های ملی حفاری و سن ایچ ساوه لغو شده است، اما این خبر تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال از روز سه شنبه ۲۸ بهمن ماه در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته ۲ تیم ملی حفاری اهواز و سن ایچ ساوه به مصاف هم می‌روند. این دیدار قرار است به میزبانی ملی حفاری و در سالن امام رضا (ع) اهواز برگزار شود. از همین رو در خبر‌ها آمد که به دلیل شیوع ویروس کرونا در خوزستان و قرمز شدن این شهر، هیئت فوتبال خوزستان تصمیم گرفت این بازی را لغو کند. حال شنیده می‌شود این خبر از اساس کذب است و دیدار ۲ تیم ملی حفاری و سن ایچ برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


آنطور که گفته می‌شود به دلیل شرایط کرونایی در استان خوزستان هیئت فوتبال این استان تصمیم گرفت برای مدت کوتاهی مسابقات ورزشی را در این استان لغو کند، اما گویا این نامه مختص رقابت‌هایی است که در سطح شهرستان و استان‌های خوزستان برگزار می‌شود و این تعطیلی مربوط به مسابقات کشوری نمی‌شود.

دیدار تیم‌های فوتسال ملی حفاری اهواز و سن ایچ ساوه روز سه شنبه ۲۸ بهمن ماه از ساعت ۱۵ در سالن بدون تماشاگر امام رضا (ع) اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار