معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۴ اهواز از برگزاری سومین وبینار روانشناسی در ورزش ویژه طرح کوچ مربیان تربیت بدنی خبر داد.

کعبی نسب معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: روانشناسی موضوع بسیار مهمی است که دانستن آن به برقرای ارتباط بهتر بین معلمان و دانش آموزان به خصوص در این شرایط کرونایی کمک می‌نماید که رابطه‌ای درست و دوستانه بین آن‌ها صورت پذیرد.

او بیان داشت: در این بین روانشناسی ورزشی هم موضوعی قابل اهمیت برای معلمان تربیت بدنی است. معلمان با دانستن نکات مهم روانشناسی همیشه توانسته اند ارتباط خوبی با دانش آموزان خود داشته باشند و در کنار مشاورین و دیگر معلمان کمک به بهبود مشکلات روانشناختی دانش آموزان کرده اند.

کعبی نسب افزود: این وبینار با هدف بالا بردن دانش روانشناسی در بین معلمان تربیت بدنی این ناحیه برگزار شد که موضوعات مطرح شده در این وبینار مرتبط با برگزاری کلاس‌های مجازی درس تربیت بدنی و طرح کوچ نحوه آماده سازی روحی و روانی دانش آموزان داری اضافه وزن و والدین آن‌ها برای اجرای این طرح همچنین دلایل روانشناختی بروز چاقی در دانش آموزان و نکات روانشناسی در برخورد با دانش آموزان در کلاس‌های مجازی و اجرای طرح کوچ بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.