شهردار بافق گفت: بیش از چهار هزار درخت خرما و زیتون برای اختصاص محصول آن به نیازمندان شهرستان، پلاک گذاری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید علی نوروز زاده شهردار بافق گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه برگزاری کنگره چهار هزار شهید استان یزد، پلاک گذاری بیش از چهار هزار درخت خرما و زیتون برای تخصیص محصول به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) تحت عنوان طرح شجره طیبه انجام شد.

او افزود: پلاک گذاری این درختان مثمر در پارک آبشار و فضای سبز شهری با موافقت شورای اسلامی شهر و با هدف برخورداری اقشار نیازمند از درآمد حاصل از آن، انجام شد.

شهردار بافق، کاشت و شماره گذاری درختان زیتون و خرما و توجه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد را کاری خیر و انسان‌دوستانه دانست و بیان کرد: با اقدام یادشده محصول یا درآمد حاصل از این درختان برای تامین بخشی از کمک معیشت، بین نیازمندان شهرستان بافق توزیع می‌شود.

شهردار بافق تصریح کرد: این درختان متعلق به بخشی از فضای سبز در مجموعه تفرجگاه آبشار، پارک‌های جنگلی و فضای سبز شهری است که با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق برای بهره‌مندی ایتام و مستمندان زیرپوشش این نهاد حمایتی پلاک کوبی شد تا از درآمد این درختان در آینده استفاده شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار