حسین چرخابی پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی این تیم برابر تیم استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

حسین چرخابی پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی این تیم برابر تیم استقلال در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: هر ۲ تیم در نیمه اول تهاجمی بازی کردند و هیچ کدام فوتبال بسته‌ای ارائه نکردند. همچنین آن‌ها سعی می‌کردند که از جلو عمل پرسینگ را انجام بدهند که استقلالی‌ها در این باره خیلی پراشتباه بودند و حفظ فاصله بین خطوطشان رعایت نشد.  

او ادامه داد: در خیلی از صحنه‌های بازی یک فاصله ۶۰ متری بین آخرین دفاع با مهاجم استقلال وجود داشت و این موضوع برای تیمی که قصد دارد عمل پرسینگ را انجام بدهد خیلی بد است. تیم استقلال با روش ۳ دفاعه برابر تیمی بازی کرد که ۲ هافبک چپ و راست خیلی خوبی دارد و حسینی و محبی بازیکنان سپاهان خیلی راحت و بدون مزاحم از جناحین حریف خود عبور می‌کردند. البته نکته جالب توجه این است که استقلال ۲ گل را  به خاطر تمرکز نداشتن دریافت کرد و آن‌ها توپ را رها کردند. استقلالی‌ها در زمان پرتاب اوت تا به خودشان بیایند، حسینی توپ را به شهباززاده داد و او منتظر چنین توپی بود تا گل بزند.  

چرخابی گفت: همچنین استقلالی‌ها انتظار داشتند که سروش رفیعی یک ضربه فنی بزند تا گلرشان توپ را بگیرد، اما رفیعی  قصد داشت توپ را به شهباززاده پاس داد که توپ به پای شهباززاده هم نخورد و وارد دروازه شد. بازیکنان استقلال تمرکز لازم را نداشتند و خیلی پراشتباه در نیمه اول بودند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.