سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره دیدار این تیم مقابل شهرخودرو مشهد توضیحاتی را ارائه داد .

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،    جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی مقابل تیم شهر خودرو مشهد اظهار کرد: تیم‌هایی که به اهواز می‌آیند همیشه دفاعی و بسته و پر فشار بازی می‌کنند و این موضوع بازی‌ها را برای ما سخت می‌کند. اما در این مسابقه ما بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم با ۲ گل پیش بیفتیم؛ و در ادامه مالکیت توپ را به شهر خودرو دادیم، اما هیچ موقعیتی را اجازه ندادیم که بدست آورند.

او ادامه داد: در نیمه دوم هم بازی را خوب شروع کردیم و اگر در ضد حمله‌ها دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم البته تیم شهر خودرو هم یک موقعیت باد آورنده بدست آورد و توپ به تیرک ما برخورد کرد. در کل تیم شهر خودرو مثل سایر بازی‌های خود مالکیت توپ را در اختیار داشت و پاس‌های زیادی را به یکدیگر می‌دادند، اما در فوتبال به مالکیت توپ امتیاز نمی‌دهند.

نکونام افزود: به بازیکنانم بابت این برد تبریک و خسته نباشید می‌گویم و‌این پیروزی را به تمام هواداران واقعی فولاد که همیشه همراه ما بودند و در این روز‌ها جایشان در استادیوم ما خالی است تبریک می‌گویم.

نکونام درباره روند تیم فولاد خوزستان در هفته‌های اخیر عنوان کرد: تغییر و تحول در هر تیمی باشد زمان می‌برد که بازیکنان و مربیان با اخلاقیات و روحیات یکدیگر آشنا شوند مانند سال گذشته که در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشتیم و نتایج بهتری گرفتیم.امسال هم با توجه به تغییراتی که در تیم پیش آمد توقع داریم که در بازی‌های بعدی و نیم فصل بعدی نتایج بهتری را کسب کنیم.

نکونام افزود: ما در این بازی ۷ بازیکن خود را در اختیار نداشتیم، اما تمام ۳۰ بازیکن تیم من در یک سطح هستند و باید بدانند برای چه تیمی بازی میکنند و لباس چه تیمی را به تن می‌کنند و باید در تمام بازی‌ها بهترین عملکرد را از خود نشان دهند.

جواد نکونام در باره تعداد گل‌های خورده تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر کشور مان عنوان کرد: اگر اشتباه نکنم تیم ما از لحاظ آماری گل خورده در رتبه دوم لیگ برتر قرار دارد، اما من به این آمار‌ها توجه نمی‌کنم و چیزی که برای من مهم است فوتبالی است که تیم من ارائه می‌دهد و ما هیچ وقت به این آمار‌ها اهمیتی نمی‌دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار