ملکی گفت: علیرغم تمام تلاش‌ها در ساخت پیاده راه فردوسی سنندج، اما مناسب سازی خوبی برای تردد افراد معلول و سالمند در نظر گرفته نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی معابر استان امروز با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری کردستان در بهزیستی برگزار شد.

شهرام ملکی معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری کردستان در این جلسه گفت: با وجود تمام تلاش‌ها برای ساخت پیاده راه فردوسی سنندج، اما در حال حاضر مناسب سازی خوبی برای تردد افراد معلول و سالمند در این پیاده راه انجام نشده است.

ملکی تعبیه نامناسب دکه‌ها در پارک سوار آزادی را ازدیگر مشکلات این پروژه عنوان کرد و افزود: شورای شهر سنندج و شهرداری موظف هستند تابا حفظ حقوق شهروندی نسبت به اصلاح و باز آفرینی آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

او با اشاره به اینکه پروژی پیاده راه فردوسی نیمه تمام است و برخی از کار‌های مربوط به تاسیسات کارباقی مانده بیان کرد: جهت تسهیل در تردد معلولین و سالمندان نقاط ضعف موجود در پروژه توسط کمیته تخصصی رصد شده و اصلاحات پیگیری و درکمترین زمان ممکن برای بهعبود اوضاع در جامعه هدف باید انجام شود.

در این جلسه مصوب شد تا در سطح شهرستان‌ها جلسات همراه با جلسات استانی توسط فرمانداران برای پیگیری مطالبات جامعه هدف در حوزه شهری و روستایی برگزار شود.

همچنین مصوب شد تا شهرداری‌ها در لایحه عوارض سال ۱۴۰۰ سرفصل تحت عنوان مطالعه موردی برای بازنگری طرح‌های عمران شهری تعریف شده و برای آن اعتباری لازم پیش بینی شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.