آلومینیوم اراک نفت مسجد سلیمان را خانه اش شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در هفته پانزدهم و هفته پایانی نیم فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال آلومینیوم اراک عصر امروز در مسجد سلیمان به مصاف تیم نفت این شهر رفت و با شکست این تیم دست پر از سفر به خوزستان برگشت.

این دیدار از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمودی مسجدسلیمان آغاز شد و نماینده لیگ برتری استان مرکزی توانست نماینده استان خوزستان را با نتیجه ۲ بر ۱ پشت سر بگذارد.

گل‌های آلومینیوم اراک را مهدی حسینی در دقایق ۴۳ و ۴۹ بازی به ثمر رساند و برای نفت مسجد سلیمان هم ساسان حسینی در دقیقه ۷۲ گل زنی کرد.

آلومینیوم با برد در این رقابت تنگاتنگ که تا پیش از این بین ۴ تیم ۱۹ امتیازی به مدد تفاضل گل در دره هفتم جدول قرار گرفته بود ۲۲ امتیازی شد و جایگاه خودش را در جدول لیگ برتر مستحکم تر کرد.

نتیجه مسابقه هفته پیش آلومینیوم اراک مقابل سایپای تهران یک بریک مساوی اعلام شد که در صورت پذیرش گل دیگر این تیم، آلومینیوم اکنون۲۵ امتیازی بود.

در این راستا، باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک با ارسال نامه‌ای رسمی، شکایت خود را از داور دیدار با سایپا به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است.

از بازیکنان تیم آلومینیوم سازی ربیع خواه مصدوم بود و تنها محروم این تیم هم شریفات بود که در مسابقه امروز بازی نکرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.