پاشایی، مربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس، درباره این دیدار و شرایط خودروسازان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: درگذشت مادرِ همسر تارتار را به او و  خانواده اش تسلیت می‌گویم. درباره بازی فردا باید بگویم با وجود احترامی که برای تمام تیم‌های ایرانی قائلم، پرسپولیس بهترین تیم کشورمان در چند سال اخیر بوده است. بازی بسیار سختی مقابل این تیم داریم، اما روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم و امیدواریم با برنامه‌هایی که داریم، فردا بازی خوبی ارائه دهیم و با کسب نتیجه خوب، دست پر از زمین خارج شویم.  ما نشان داده ایم که تیم خوب و قابل احترامی هستیم. امیدواریم با بازیکنان جوانی که در اختیار داریم، فصل خوبی را برای باشگاه پیکان رقم بزنیم.

پاشایی در ادامه گفت: پرسپولیس همیشه برای کسب ۳ امتیاز بازی می‌کند و تیم قابل احترامی است. با این حال ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و خیلی امیدواریم که فردا دست پُر از زمین خارج شویم. پرسپولیس برای بازی فردا برنامه‌هایی دارد و ما هم با برنامه وارد زمین می‌شویم. امیدواریم که بازی خوب ما با نتیجه خوبی همراه شود.  

مربی پیکان درباره برنامه‌های این تیم برای مهار ضربات سر سید جلال حسینی گفت: به هر حال ما برنامه‌هایی در این زمینه داریم. سید جلال حسینی در ۲ بازی اخیر پرسپولیس موفق شده ۲ گل ۳ امتیازی بزند، اما تمام مهاجمان و هافبک‌های پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی هستند و نمی‌توانیم از آن‌ها غافل شویم. برای مهار تمام بازیکنان پرسپولیس برنامه داریم. بازی‌های این تیم را آنالیز کردیم و می‌دانیم که بازیکنان حریف در ضربات ایستگاهی خطرناک هستند. فردا همه چیز مشخص می‌شود و امیدوارم که نتیجه خوبی بگیریم.  

او در خصوص مثبت شدن تست کرونای محمد نوری عنوان کرد: متاسفانه نوری به کرونا مبتلا شده، اما خدا را شکر حال عمومی او خیلی خوب و برای این که ویروس به دیگران سرایت نکند، خودش را در خانه قرنطینه کرده است.  

پاشایی در پاسخ به این سوال که چند بازیکن پیکان مد نظر تیم‌های دیگر قرار گرفته اند و آیا کادر فنی با جدایی بازیکنان این تیم موافقت می‌کند، گفت: ما دچار کمبود بازیکن هستیم و فکر نمی‌کنم در  این شرایط تارتار با جدایی بازیکنانی که تیم به آن‌ها نیاز دارد، موافقت کند. تیم ما باید تقویت شود، زیرا در نیم فصل دوم کار سختی داریم و مطمئنا تارتار با جدایی بازیکنانی که در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشته‌اند، مخالفت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


مربی پیکان درباره شرایط جدول و فاصله امتیازی کم تیم‌ها با یکدیگر گفت:  شرایط جدول کیفیت لیگ ما را نشان می‌دهد. با توجه به این که غیر از ۲، ۳ تیم، بقیه تیم‌ها از پشتوانه هواداران خود برخوردار نبودند، فکر می‌کنم که کیفیت تیم‌ها مساوی باشد. جدول هم این موضوع را نشان می‌دهد، زیرا به جز ۲، ۳ تیم پایین جدولی، بقیه تیم‌ها با ۳ امتیاز می‌توانند ۶، ۷ پله در جدول صعود کنند.  

او درباره غایبان تیمش برای بازی فردا اظهار کرد: محمد نوری را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اختیار نداریم. محمد ابراهیمی مصدوم شده و سامان فلاح هم محروم است و به این بازی نمی‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار