سالاری از پرداخت بیش از ۴۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ضروری به مددجویان و نیازمندان منطقه ۲ در شهرستان ایلام طی ۱۰ ماه اول امسال خبر داد.

رمضان سالاری رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» منطقه ۲ ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با بیان اینکه بیش از ۴۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ضروری به مددجویان و نیازمندان منطقه ۲ در شهرستان ایلام طی ۱۰ ماهه اول امسال پرداخت شده است ، گفت: این تسهیلات از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این نهاد به حدود ۴۳۰ مددجو و نیازمند پرداخت شده است.

او اظهار کرد: بیشترین تسهیلات قرض الحسنه پرداختی در زمینه‌های حمایتی و کارگشایی بوده که در این زمینه ، طی این مدت حدود ۲۶۰ متقاضی نیازمند از این کمک‌ها برخوردار و مبلغ ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات به آن‌ها پرداخت شده است.

سالاری مطرح کرد: بعد از تسهیلات حمایتی، بیشترین موارد پرداخت شده در زمینه‌های اشتغال و کارآفرینی بوده که در این مدت نیز در ۱۰ ماهه نخست امسال بیش از ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به حدود ۶۰ متقاضی پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه ۲ ایلام ، بیان کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در زمینه‌های ساخت مسکن ، ودیعه مسکن ، خرید لوازم ضروری ، درمان و غیره ، از دیگر موارد تسهیلات پرداخت شده به مددجویان شهرستان ایلام بوده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.