سرپرست فدراسیون ورزش زورخانه‌ای با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهیدان به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرپرست فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی که به منظور حضور در مجمع سالیانه هیئت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان کرمان به کرمان سفر کرده است، امروز با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

مهرعلی باران چشمه سرپرست فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در مراسم تجدید میثاق جامعه ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان کرمان با شهدا که به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صورت گرفت، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اعلام اینکه امروز در بدو سفرم به کرمان، با ورزشکاران هیئت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی این استان شهید پرور به گلزار شهدای کرمان آمده ام تا با آرامان‌های شهدا و سید الشهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کنیم، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از باستانی کار‌های خیلی خوب بوده اند که عکس‌ها و مدارک آن موجود است.

حضور سرپرست فدراسیون ورزش زورخانه‌ای بر سر مزار سردار دل‌ها

او افزود: سردار سلیمانی هم پهلوان و هم ورزشکار به نامی است که اخلاق، فروتنی و ایثار در این شهید بزرگوار متبلور شده است.

باران چشمه تصریح کرد: فدراسیون زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی کشور ایثار، گذشت و پهلوانی سردار سلیمانی را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد.

حضور سرپرست فدراسیون ورزش زورخانه‌ای بر سر مزار سردار دل‌هاانتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار