دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:دولتمردان باید توجه بیشتری به مناطق مرزی و مرزنشینان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران گفت: مردم مناطق مرزی در جایگاه مرزداران می‌توانند ثروت عظیمی را از راه تجارت و اقتصاد برای کشور فراهم کنند.

او افزود: مردم مرزنشین پیشگام و خط مقدم اقتصاد مقاومتی هستند زیرا که اقتصاد مقاومتی از مرز‌ها شروع می‌شود و به مرز کشور پیشروی می‌کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: بنابراین دولتمردان باید به طور جدی، توجه بیشتری به مناطق مرزی داشته باشند و در موضوع سرمایه گذاری و راه اندازی مراکز تجاری و صنایع تبدیلی اقدام کنند.
 

بیشتر بخوانید


رضایی بیان کرد: این توجه دولتمردان به مناطق مرزی باعث تقویت وحدت در این مناطق خواهد شد و مرزنشینان می‌توانند نقشی مهم در حفاظت از مرز‌ها داشته باشند.

 ملت ایران پرچمدار یک تفکر جدید

او تصریح کرد: ملت ایران پرچمدار یک تفکر جدید است که انسانیت الهی نام دارد. این انسایت می‌تواند صلح و آرامش را به وجود آورد، از ظلم و جنایت پیشگیری کند و موجب پیشرفت معنوی و مادی بشریت شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: هر چه استقلال، آزادی و حقیقت طلبی در منطقه گسترش پیدا کند؛ آمریکا و غرب دیگر نمی توانند کشورها را غارت کنند.
 

انتهای پیام// ا. چ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.