مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: مجوز ساخت یک‌هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در شهر‌های کوچک این استان اخذ شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل امروز در آیین معارفه رئیس جدید بنیاد مسکن شهرستان نیر گفت: برای احداث این میزان واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان اقدامات لازم آغاز شده و زمین موردنیاز از سوی اداره کل راه و شهرسازی نیز واگذار شده است.

او با بیان این که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متولی ساخت مسکن ملی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت انتخاب شده است، افزود: برای بهره‌مندی از این طرح در مرحله نخست ۹۰۰ متقاضی ثبت‌نام کرده‌اند که ثبت‌نام نهایی ۳۸۶ نفر از آنها انجام شده است

سبحانی با اشاره به پیش‌بینی اعطای ۱۰۰ میلیارد ریال قیر رایگان برای تکمیل عملیات اجرایی طرح‌های هادی روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهارکرد: با اختصاص قیر رایگان، معابر احیا و احداث شده در طرح هادی روستاهای استان آسفالت می‌شود.

او گفت: علاوه بر این امسال بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های بنیاد مسکن از منابع مختلف اخذ شده و اخذ اعتبارات تکمیلی از منبع ملی همچنان ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در ادامه از اختصاص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه برای احیای روستاهای دارای بافت باارزش از محل اعتبارات ویژه سفر دی ماه پارسال ریاست‌جمهوری به استان اردبیل خبر داد.

در این آیین با تجلیل از رضا جوانمرد ، علی جهانگیری به عنوان رئیس جدید اداره بنیاد مسکن شهرستان نیر معرفی شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.