سومین کمپ تمرینی تیم‌های ملی پایه کشورمان به میزبانی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین روز از سومین کمپ انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان دختر اینلاین هاکی با حضور ۳۰ بازیکن از شهر‌های تبریز، تهران، اصفهان، قم، شهر ری و ورامین جهت اعزام به مسابقات آسیایی چین ۲۰۲۱ برگزار شد.

بازیکنان تحت هدایت صدف منصوری تمرینات خود را برگزار کردند. دروازه بان‌های این تیم هم با هدایت آرزو ایزدی تمرینات اختصاصی خود را برگزار کردند.

صدف منصوری سرمربی تیم ملی اینلاین هاکی جوانان و نوجوانان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص این کمپ اظهار کرد: امسال برای اولین بار تیم‌های جوانان و نوجوانان اینلاین هاکی را تشکیل داده ایم. در ابتدا ۷۰ بازیکن از استان‌های مختلف در این کمپ حضور داشتند. پس از پایان هر کمپ تمرینی، حدود ۲۰ بازیکن از اردو کنار گذاشته شدند.

او ادامه داد: کمپ فعلی با حضور ۳۰ بازیکن برگزار شده است. در پایان این اردو نام ۶ نفر از تیم ملی خط می‌خورد. در نهایت ۱۴ بازیکن به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند.

سرمربی تیم ملی جوانان اینلاین هاکی در خصوص وضعیت بازیکنان حاضر در اردو گفت: رقابت میان بازیکنان بسیار زیاد است. به نظر من در اولین حضورمان در رقابت‌های آسیایی قطعا با مدال باز می‌گردیم.

او ادامه داد: اردوی تیم‌های پایه اینلاین هاکی باید از اسفند سال گذشته شروع به فعالیت می‌کرد، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، تشکیل این تیم‌ها با یک سال تاخیر آغاز شد.

منصوری درباره نزدیک‌ترین مسابقه تیم ملی اظهار کرد: مسابقات آسیایی ۲۰۲۱ در شهریور ماه به میزبانی چین برگزار خواهد شد. در سال گذشته قصد داشتیم در ۳ رقابت بین المللی شرکت کنیم، اما با شیوع ویروس کرونا برنامه ریزی‌های ما بر هم ریخت.

سرمربی تیم ملی جوانان اینلاین هاکی در پایان گفت: در تمامی کشور‌های صاحب نام این رشته آموزش از سنین پایه شروع می‌شود و جای تیم پایه اینلاین هاکی در کشور ما خالی بود. خوشحالم که تیم ملی پایه ایران تشکیل شده و مطمئن هستم در آینده در سطح بین المللی رتبه‌های خوبی را کسب خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار