عضو شورای عالی سیاسی انصارالله یمن بازگشت آمریکا از تروریستی نامیدن این جنبش را اقدامی مثبت توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، محمدعلی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی انصارالله یمن بازگشت آمریکا از تروریستی نامیدن انصارالله را مؤید حقانیت مواضع این گروه در دفاع از وطن خواند.

محمدعلی الحوثی گفت: بیانیه وزیر خارجه آمریکا مبنی بر حذف نام انصارالله از فهرست تروریسم تاکید می‌کند که اقدام دولت قبلی آمریکا در این کار اشتباه بود.

عضو شورای عالی سیاسی انصارالله افزود: این تصمیم دولت جدید آمریکا مؤید آن است که دشمنان خود گواهی می‌دهند که انصارالله در نبرد برای دفاع از وطن قرار دارد.

وی در پایان تصریح کرد: بازگشت آمریکا از تصمیم تروریستی خواندن انصارالله اقدامی مثبت است. منتظر تصمیمات جدید واشنگتن در مورد توقف رفتارهای خبیثانه خود در ادامه تجاوز و محاصره مردم یمن هستیم.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا ساعاتی پیش اعلام کرد که این کشور سه‌شنبه آینده نام انصارالله یمن را از فهزست تروریسم خود حذف خواهد کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در آخرین روزهای ریاست جمهوری خود، نام انصارالله یمن را که از مردم مظلوم این کشور مقابل تجاوز دشمن سعودی حمایت می‌کند، به لیست گروه های تروریستی آمریکا اضافه کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار