سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:در بیست و چهارمین روز از بهمن ماه، یک بانوی ۷۴ ساله از بندرعباس بر اثر کرونا جان باخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار جانباختگان مبتلا به کرونا در هرمزگان به هزار و هشت نفر رسید.

نوروزیان با اشاره به مرگ یک مبتلا به کرونا در هرمزگان افزود:اکنون از ۱۰۸ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان، ۲۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۷ نفر از آن‌ها وخیم است.

او گفت:کاهش شمار بستری و فوتی‌های کرونا نباید موجب سهل انگاری و کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شود چراکه کرونای انگلیسی با درصد شیوع و مرگ و میر بیشتر، در حال جایگزین شدن کرونای فعلی است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به کاهش نسبی شمار بستری و فوتی‌های ناشی از کرونا در استان گفت: شمار بیماران مبتلا به کرونا و بیماران قرنطینه در استان افزایش یافته است.

نوروزیان همچنین افزود:به دلیل افزایش زیاد موارد مثبت کرونا در روستای زیارت شهرستان پارسیان به دستور ستاد مبارزه با کرونا این روستا به طور کامل قرنطینه شد.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: کروناویروس ، کووید 19
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.