بدون تعارف با مهندسی که توسط آمریکا تحریم شد، اما از تحریم‌های داخلی بیشتر گلایه دارد + فیلم

بدون تعارف این هفته به سراغ مهندس مهدی انصاری فر رفته است که با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکایی، از تحریم‌های داخلی گلایه دارد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، بدون تعارف این هفته به سراغ مهدی انصاری فر مهندس تولید کننده پهپاد رفته است که با وجود تحریم شدن توسط ایالات متحده آمریکا، از محدودیت‌ها و موانع تولید در داخل کشور گلایه دارد.

 

 


بیشتر بخوانید:


 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Sweden
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
بسیار عالی گفتن اقای دکتر ولی کیفیت در خیلی تولیدها بد بد بد میباشد ،من هنوز یک پیراهن مردانه که کیفیت خوب داشته باشه در ایران نتونستم بخرم ،من پیراهن دوز قدیمی هستم شاید شما درست متوجه نشید ولی دقت فرمائدی جای دکمه خیلی بد دوخته شده و پاره میشود و لائی یقه از خود یقه جدا میشود و باد داخل یقه پیراهن میافتد و خیلی نکات اشتباه دوخت و جنس دیگر ،،،،خودرو ایرانی هم و هزاران مثال دیگر هست برای گفتن که باید اتحادیه ها کنترل سخت داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
مهندس ابراهیمی
۲۳:۴۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
ایشون اسمبل کننده قطعاتی هست که از چین وارد میکنه.
تمام تجهیزات الکترونیکی همینه. خازن و مقاومت و تزانزیستور و ریزپردازنده و موتور های الکتریکی فوق سبک در کشور ما تولید نمیشه اصلا(از چهار میلیون قلم کالا شاید 100 تاشون داخلیش وجود داشته باشه .در ریز پردازنده هم که هیچ).
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۰۸:۵۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
اگه به نظر شما باشه که گوشی و لب تاب اپل هم قطعاتش از چین و تایوان هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
اتفاقا اپل رو هم چین میزنه
خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۰۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
با سلام، باید یک حرکت انقلابی در کشور ایجاد شود و مدیران غرب گرا و مخالف پیشرفت ایران عزیزمان شناسایی شوندو برای همیشه آنها را کنار گذاشت و به جوان‌ها میدان داد....