مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم بر ضرورت استفاده از کارت بانکی در جایگاه‌های سوخت تاکید کرد.

سید محمود طاهری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، گفت:با توجه به تاکیدات ستاد ملی مبارزه با کرونا از همان ابتدای شیوع کرونا تاکنون جایگاه های سوخت ملزم به دریافت وجه سوختگیری به صورت غیر نقدی شده اند.

او با اشاره به فعالیت ۶۸ جایگاه سوخت در سطح استان قم  افزود:پرداخت بهای سوخت گیری همچنان از طریق کارت‌های بانکی و با استفاده از دستگاه‌های پرداخت بانکی مستقر در جایگاه‌های سوخت صورت می‌پذیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم با تاکید بر ضرورت استفاده از کارت بانکی در جایگاه‌های سوخت ادامه داد: جایگاه‌های سوخت گیری و پمپ بنزین‌ها از مراکز عمده پخش ویروس کرونا هستند و به دلیل تماس افراد مختلف با نازل و پول نقد یکی از مراکز پر خطر شناخته شده است.

او افزود: جایگاهداران موظفند جایگاه‌ها را ضد عفونی کنند و این موضوع در حیطه وظایف خود جایگاه‌هاست و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان  روی این موضوع نظارت می‌کند.

استان قم دارای تعداد ۶۸ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مایع و گاز است که از این تعداد ۱۹ باب آن ۲منظوره، ۳۱ باب تک منظوره سوخت مایع و ۱۸ باب نیز تک‌منظوره CNG است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار