فروش اولین خانه با چاپ سه بعدی در نیویورک

چاپ سه بعدی به کمک ساختمان سازی آمده و اولین خانه های ساخته شده با این فناوری آماده فروش هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال‌های اخیر فناوری چاپ سه بعدی رشد چشمگیری داشته و بخشی از اقلام مصرفی مردم با این نوع چاپ تولید می‌شوند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ماسک‌های صورت اشاره کرد. اما به تازگی تصویری از خانه‌ای که با چاپ سه بعدی در نیویورک ساخته شده، منتشر شده است.

 شرکت SQ4D که سازنده این خانه است می‌گوید: "اولین خانه با چاپ سه بعدی در ایالات متحده را برای فروش گذاشته است. این خانه سه خوابه در لانگ آیلند منطقه Riverhead در نیویورک، از طریق Zillow با قیمت پیشنهادی ۲۹۹ هزار دلار به صورت آنلاین به فروش می‌رسد.


بیشتر بخوانید


کرک اندرسن، مدیر عملیات این پروژه می‌گوید: "این آینده است و در آن شکی نیست. " شرکت SQ4D برای ساختن سازه‌ها و خانه‌ها از روش‌های خودکار ساخت یا چاپ سه بعدی استفاده می‌کند.

فروش اولین خانه با چاپ سه بعدی در نیویورک

اندرسن ادامه داد: "آنچه می‌خواهیم انجام دهیم ساخت سریع، ارزان و مقاوم سازی خانه‌ها است. " این شرکت می‌تواند سیستم ساخت خودکار رباتیک خود را در مدت زمان شش تا هشت ساعت در یک محل ساخت راه اندازی کند. سپس بتن را لایه لایه می‌کند و باعث ساخت پایه خانه و دیوار‌های داخلی و خارجی سازه می‌شود.

فروش اولین خانه با چاپ سه بعدی در نیویورک

خانه‌های چاپی سه بعدی نیز می‌توانند در نهایت بر روی میزان نقدینگی پول خریداران در آمریکا تأثیر اساسی بگذارند. استفان کینگ، نماینده Zillow Premier که فهرستی از خانه‌های سه بعدی را دارد، اعلام کرد: "هزینه ساخت ۵۰ درصد ارزان‌تر از هزینه ساخت خانه‌های مشابه در Riverhead، نیویورک و ۱۰ برابر سریع‌تر است. " این خانه سه بعدی شامل ۱۴۰۷ فوت فضای زندگی است و با بتن ساخته می‌شود. این خانه دارای سه اتاق خواب، دو حمام و یک پارکینگ مستقل است.

فروش اولین خانه با چاپ سه بعدی در نیویورک

اندرسون ادامه داد:" من می‌خواهم مردم از تکنولوژی نترسند، این فقط یک ابزار متفاوت و روش دیگری برای ساخت است. اما نتیجه نهایی مشابه خانه‌های دست ساز است. "

اندرسن و کینگ می‌گویند خانه ریورهد اولین خانه چاپ سه بعدی است که گواهی سکونت در ایالات متحده را دریافت می‌کند.

فروش اولین خانه با چاپ سه بعدی در نیویورک

فروش اولین خانه با چاپ سه بعدی در نیویورک

اندرسن گفت: "ما این کار را در یکی از بدترین مکان‌ها انجام دادیم و زیبایی خانه و محله هم حفظ شده و این بدان معنا است که سرانجام می‌توانیم آن را در هر جایی پیاده کنیم. ما می‌توانیم همه چیز را مقرون به صرفه‌تر و ایمن‌تر کنیم و می‌توانیم از این فن آوری برای مقابله با بی خانمانی و کمک به بلایا به روشی سازگار با محیط زیست استفاده کنیم. "

فروش اولین خانه با چاپ سه بعدی در نیویورک

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار