امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مواضع قاطع ایران در ارتباط با برجام گفت: بنا بر بیانات رهبر معظم انقلاب غربی‌ها هیچ حقی برای پیش شرط گذاشتن در برجام ندارند چرا که آن‌ها خود بر هم زننده این قرار داد بوده اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه با تشکر از حضور با شکوه و متفاوت مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه گفت: انصافاً مردم استان کرمانشاه در این حماسه خوش درخشیدند و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صداوسیما و دیگر سازمان‌ها نیز با تمام توان پای کار آمدند تا حماسه‌ای با شکوه در این روز رقم بخورد.

او با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب با پرسنل نیروی هوایی افزود: معظم له در این دیدار تاکید کردند آمریکا هیچ حقی برای پیش شرط گذاشتن در برجام ندارد و باید تمام تحریم‌ها علیه ایران به صورت عملی و نه صرفاً روی کاغذ برداشته شود.

خطیب جمعه کرمانشاه اظهار داشت: رهبر انقلاب در این دیدار تکیه به آمریکا را خطای محض دانستند و فرمودند آمریکا تاکنون هیچ یک از نوکران خود را رانجات نداده و در مواقع خطر همه آن‌ها را رها کرده است.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: امروز ایران به‌عنوان یک قدرت بزرگ در منطقه غرب آسیا تمام فتنه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب کرده است.

آیت الله علما اتکا به توان داخل و اعتماد نکردن به دشمن را به‌عنوان دو مؤلفه مهم برشمرد و گفت: مواضع قاطع و قدرتمند رهبر معظم انقلاب در برابر دنیای استکبار، امروز عزت و سربلندی را برای کشور به همراه آورده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.