امیر سرتیپ دوم رودباری گفت: دفاع مقدس یکی از بخش‌های مهم تاریخ ایران است که علاوه‌بر بعد نظامی، ابعاد دیگری هم داشته که باید برای نسل‌های آینده حفظ شود.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دانشجویان دانشجویان دانشگاه «شهید ستاری» نیروی هوایی ارتش در راستای آشنایی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.

امیر سرتیپ دوم خلبان «علیرضا رودباری» فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، در جریان این بازدید اظهار کرد: باغ موزه‌های دفاع مقدس یادگاری از دوران تجاوز دشمن به خاک ایران است و در انتقال ارزش و فرهنگ دفاع مقدس برای جوانانی که جنگ را درک نکرده‌اند، بسیار موثر عمل کرده و در کنار سایر تلاش‌های هنری نظیر فیلم‌های سینمایی با موضوع دفاع مقدس، راه‌اندازی این باغ موزه‌ها توانسته گامی موثر در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت بردارد.

وی افزود: باغ موزه‌های دفاع مقدس امروز زبان گویای آن‌چه هستند که در طول سال‌های دفاع مقدس بر این ملت و این کشور روا داشته شده است و با امکانات خاصی مثل سالن صدا، کتابخانه تخصصی، تالار شهدا، تالار عکس و ده‌ها فضای اختصاصی، تلاش می‌کنند محیطی خاص و ویژه برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به‌وجود آورند.

امیر سرتیپ رودباری خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یکی از بخش‌های مهم تاریخ ایران است که علاوه‌بر بعد نظامی، ابعاد مختلف فرهنگی و سیاسی دیگری هم داشته که باید حفظ شوند تا به نسل‌های آینده هم برسند و دانشگاه هوایی نیز با هدف بالا بردن روحیه سلحشوری و انقلابی دانشجویان و آشنایی آن‌ها با فرهنگ غنی و درک مفهوم دفاع مقدس این بازید را ترتیب داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار