رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفتوگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شهروندان خوزستانی میتوانند مشکلات شبکه تلفن همراه اول خود اعم از پوشش شبکه، آنتن دهی، اینترنت و همچنین زمان رفع مشکل را از طریق سامانه ۹۹۹۰ پیگیری کنند.
او با بیان اینکه سامانه ۹۹۹۰ به شکل کاملا رایگان و در همه ساعات شبانه روز پاسخگوی پرسش ها، پیشنهادها و شکایتهای مشترکان همراه اول است، افزود: این سامانه، برای برقراری تماس از طریق تلفن همراه شماره ۹۹۹۰ و برای برقراری تماس از طریق تلفن ثابت شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ تعریف شده است.
فلاح زاده اظهار داشت: با توجه به پاسخگویی دقیق، مناسب و مطلوب به مشترکان تلفنهای ثابت و همراه از سوی مراکز ارائه دهنده خدمات مختلف در این حوزه ها، این سامانه ۲۴ ساعته و به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی و ارائه اطلاعات به مشترکان در زمینه مختلف است.
مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: از جمله این خدمات میتوان به ارائه صورتحساب، اعلام وضعیت سیم کارت، اعلام علت قطع ارتباط تلفن همراه، مدت و میزان اعتبار باقی مانده سیم کارت، افزایش اعتبار، انتقال شارژ و همچنین راهنمایی در مورد نحوه خرید، ثبت نام و انتقال مالکیت تلفن همراه اشاره کرد.
این مقام مسئول بیان داشت: مشترکان تلفن همراه در شهرها و روستاها میتوانند برای ارائه گزارشهای مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه، آنتن دهی، نحوه فعال سازی و اتصال به اینترنت و همچنین دریافت راهنمایی در زمینه نحوه فعال سازی بستههای هوشمند اینترنت، پیامک، مکالمه و رومینگ بین الملل و کشورهای طرف قرارداد و تعرفههای تجاری با این سامانه ارتباط برقرار کنند.
انتهای پیام/گ