تیم فوتبال فولاد خوزستان فردا و در دیداری حساس در لیگ برتر به مصاف شهر خودروی مشهد می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، فردا و از ساعت ۱۶ تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و شهر خودروی مشهد در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. دیداری که نتیجه گیری و ۳ امتیاز آن برای هر ۲ تیم و به دلیل شرایط نزدیک این آن ها در جدول لیگ برتر، بسیار مهم است.

این دیدار برای جواد نکونام، سرمربی جوان فولادی‌ها علاوه بر تقابل با هم تیمی سابق خود در تیم ملی ایران و باشگاه استقلال  ( مهدی رحمتی ) از جهت دیگری نیز حائز اهمیت است. سرمربی فولادی‌ها نمی‌خواهد آخرین مسابقه نیم فصل اول لیگ برتر را با شکست آن هم در ورزشگاه خانگی خود به پایان برساند.

تیم فولاد خوزستان در ۳ تقابل آخر خود مقابل شهرخودرو شکستی را تجربه نکرده و حاصل ۳ بازی، ۲ برد برای فولاد و یک تساوی نیز برای هر یک از این ۲ تیم بوده است.

از آخرین برد این تیم مشهدی مقابل فولاد خوزستان بیش از ۲ سال می‌گذرد و این می‌تواند عاملی باشد که شاگردان جواد نکونام با اعتماد به نفس بیشتری پا به این مسابقه بگذارند.

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و شهر خودرو به ترتیب با ۲۰ و ۱۸ امتیاز در رتبه‌های پنجم و دوازدهم جدول قرار دارند و هر کدام از این ۲ تیم در صورت پیروزی در این بازی، می‌توانند نیم فصل اول را در جایگاه بالاتری به اتمام برسانند.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار