حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور گفت: مردم آبادان راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن را به نحو مطلوب برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه سیاسی عبادی این هفته شهرستان ضمن قدر دانی از مردم آبادان به دلیل حضور در در یوم الله ۲۲ بهمن گفت: این عزیزان  راهپیمایی خودرویی  ۲۲بهمن  را به نحو مطلوب انجام دادند.

او با بیان اینکه  مردم در برهه های مختلف وظایفشان را به اشکال گوناگون انجام می دهند،  و نه از مسیر انقلاب و نه از امامانشان خسته شدند و نه می شوند  افزود: منتهی  آنچه باعث گلایه مندی آنها شده است مسئله کارایی و یا عدم کارایی مجموعه اجرایی است.

    امام جمعه آبادان  تصریح کرد: مهمترین مسئله مردم مشکلات اقتصادی و اشتغال است که از مسئولان محترم تقاضا دارند این مسائل رفع شوند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب گفت: ماه رجب یک ماه بسیار با فضیلتی است و باید قدر این ماه را بدانیم  ، رجب و شعبان زمینه ی آماده سازی برای ورود به ماه رمضان است و در این ماه روزه گرفتن واجب است و به آن سفارش شده است.

او در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش در خصوص مذاکره با آمریکا گفت:رهبر معظم انقلاب ترسیم کردند و این ترسیم باید به یک مطالبه تبدیل شود ، ما باید مراقب این غرب گراها  باشیم ، ما هیچ حسن نیتی از آمریکایی ها ندیده ایم . رهبر معظم انقلاب فرمو دند آمریکایی ها نه تنها به تعهداتشان عمل نکردند بلکه به بد ترین نحو تحریم را تشدید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور افزود:یک راهبرد دیگری که رهبر معظم انقلاب ترسیم کردند خنثی سازی تحریم هاست، ما اگر بناست تحریم ها را  خنثی کنیم باید به اشتغال درونی جوانان وبرنامه هایی که وجود دارد نگاه ویژه ای داشته باشیم.

او افزود: در شهرک های صنعتی آبادان در سال جهش تولید اتفاقات خیلی خوبی رخ داده است به طوری که جوانان ما قادر به ساخت قطعاتی از جمله لوله های پلی اتلین و ساخت دستگاه های کارت خوان و دوربین های مدار بسته و ده ها موارد دیگر شدند که در این شرکت ها جوانان آبادان مشغول به کار شده اند.

    امام جمعه آبادان   در پایان گفت:یکی از خنثی سازی تحریم ها همین است که جهش تولید صورت گیرد و جهش اقتصادی رونق پیدا کند .

انتهای پیام/ د

برچسب ها: نمازجمعه ، 22بهمن99
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.