نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان غلام‌پور و جانباز ۷۰ درصد زینت‌پور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به مناسبت دهه مبارکه فجر با حضور در منزل شهیدان قهرمان و غلامپور با خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.
 
روشنفکر همچنین به دیدار زینت‌پور جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی رفت و در این دیدار ضمن تبریک آغازچهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز اگر ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف در دنیا حرفی برای گفتن دارد و دنیا ایران را به عنوان یک کشور مقتدر و استکبار ستیز می‌شناسند، نشانه زنده بودن فرهنگ ایثار و فداکاری در بین ملت شریف، ولایتمدار و غیور ایران اسلامی است.

او افزود: شهدا و ایثارگران عزیز در روز‌های سخت انقلاب، جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس، دفاع از حریم نظم و امنیت و دفاع از حرم از همه دنیای خود دست کشیدند تا امروز انقلاب اسلامی با همه کارشکنی‌ها، تحریم‌های ظالمانه و توطئه دشمنان در حال برگزاری جشن پیروزی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب خود باشد.

روشنفکر با اشاره به اینکه صبر و تحمل خانواده شهدا و ایثارگران در فراق شهیدان و یا پرستاری از جانبازان کمتر از شهادت و ایثار در راه خدا نیست، گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران باید برای مسئولان در اولویت باشد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.