برترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال انگلیس، به فیل فودن توصیه کرده است با همین روند به کارش ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وین رونی، بازیکن اسبق تیم فوتبال منچستر یونایتد و برترین گلزن تیم ملی انگلیس به تمجید از فیل فودن، مهاجم جوان منچستر سیتی پرداخته و حضور او در ترکیب ۳ شیر‌ها را برای مسابقات یورو کمک کننده توصیف کرده است.  

فودن در بازی‌های فصل جاری عملکرد بسیار خوبی داشته است و با درخشش در جریان پیروزی تیمش مقابل لیورپول، به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد.


بیشتر بخوانید


رونی معتقد است که فیل فودن به همراه جک گریلیش باید در اردوی تیم ملی انگلیس حاضر شوند و خود را برای حضور در رقابت‌های یورو آماده کنند.  

ستاره سابق منچستر یونایتد ضمن تمجید از فودن گفت: توصیه من به فودن این است که با همین روند به کارش ادامه دهد؛ زیرا او به چیز دیگری نیاز نداردو تاکنون فوق العاده بوده است. من فکر می‌کنم که او یکی از بهترین بازیکنان این فصل بوده و گواردیولا به خوبی از توانایی‌هایش استفاده کرده است.  

رونی در ادامه گفت: چند بار با فودن صحبت کردم و متوجه شدم که او پسر بسیار فعالی است؛ بنابراین او باید همین طور به کارش ادامه دهد، زیرا کاری که در زمین انجام می‌دهد سرگرم کننده است و من از تماشای بازی او لذت می‌برم.  

او افزود: من فکر می‌کنم چند بازیکن دیگر مانند جک گریلیش وجود دارند که می‌توانند به تیم ملی انگلیس کمک کنند. این بازیکنان باید در ترکیب تیم ملی برای مسابقات یورو حضور داشته باشند و بازی کنند؛ زیرا واقعا بازیکنان خوبی هستند و چیز‌های زیادی به تیم ملی اضافه می‌کنند.  

فیل فودن تاکنون ۲ بار در ترکیب ۳ شیر‌ها به میدان رفته و جک گریلیش هم یک بازی ملی در کارنامه دارد، اما هر ۲ بازیکن در این فصل عملکرد فوق العاده‌ای برای باشگاه‌های خود داشته اند و در صورت صلاحدید گرت ساوتگیت می‌توانند در مسابقات یورو برای تیم ملی انگلیس بازی کنند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار