دروازه بان ۲۸ ساله تیم فوتبال اتلتیکو مادرید، برای نخستین بار در فصل جاری، در ۴ دیدار پیاپی نتوانسته است کلین شیت کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با وجود ۲ بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها در فصل جاری، با ۵ امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادریدِ رده دومی، صدرنشین لالیگا است و  یان اوبلاک، دروازه بان ۲۸ ساله قرمز و سفید پوشان یکی از دلایل موفقیت این تیم به شمار می رود.  

اتلتیکو مادرید با دریافت تنها ۱۲ گل در ۲۰ بازی گذشته، آمار دفاعی خوبی را ثبت کرده است. پس از اتلتیکو مادرید، شاگردان خوان لوپتگی در تیم سویا با دریافت ۱۶ گل، دومین خط دفاعی برتر لالیگا را به خود اختصاص داده اند.  

با این حال آخرین کلین شیت اوبلاک درون دروازه اتلتیکو مادرید به بازی ماه گذشته این تیم برابر سویا برمی گردد و  شاگردان دیگو سیمئونه در ۴ بازی بعدی برابر تیم‌های ایبار، والنسیا، کادیز و سلتاویگو نتوانسته‌اند دروازه خود را بسته نگه دارند.  

اتلتیکو مادرید تا این جای کار دروازه خود را مقابل تیم‌های گرانادا، اوساسونا، رئال مادرید، الچه، دپورتیوو آلاوز، ایبار، والنسیا، کادیز و سلتاویگو باز شده دیده است و در ۱۱ دیدار هم موفق شده کلین شیت کند.


بیشتر بخوانید


با این حال روند یان اوبلاک و خط دفاعی این تیم در ۴ بازی گذشته، نگرانی هواداران و واکنش دیگو سیمئونه را در پی داشته است و سرمربی آرژانتینی در نخستین جلسه تمرینی تیمش پس از دیدار با سلتاویگو، از شاگردانش درخواست کرد که اجازه ندهند نقطه قوت تیمشان به یک نقطه ضعف تبدیل شود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار