استیو بروس درباره پیام‌های تهدید آمیزی که علیه او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده اند، توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، استیو بروس، سرمربی تیم فوتبال نیوکاسل انگلیس از مدیران شبکه های اجتماعی و نیروی پلیس درخواست کرده است تا جلوی سوء استفاده برخی کاربران از این شبکه ها را بگیرند.

بروس به تازگی فاش کرده که از طرف برخی هواداران نیوکاسل  تهدید به مرگ شده است و برخی از هواداران هم ابراز امیدواری کرده‌اند تا او بر اثر ابتلا به ویروس کرونا بمیرد.

پس از آن که نیوکاسل در ۱۳ بازی اخیر متحمل ۱۰ شکست شد؛ سرمربی این تیم تحت فشار هواداران قرار گرفت و انتقاد‌های زیادی نسبت به عملکرد او مطرح شد.

سرمربی نیوکاسل درباره پیام‌های تهدید آمیزی که برای خانواده او ارسال شده اند، گفت: در شبکه‌های اجتماعی فعالیتی ندارم، اما فرزندان من پیام‌های تهدید آمیز را دیده‌اند. آن‌ها نسبت به پدرشان حساس و چنین رفتار‌هایی ناپسند هستند. وقتی دیدم برخی‌ ابراز امیدواری کردند که کرونا باعث مرگ من شود، نفسم بند آمده بود.

بروس در ادامه گفت: رسانه‌ها سلاحی قدرتمند هستند و به همین دلیل مسئولان شبکه‌های اجتماعی و پلیس باید کنترل و نظارت بیشتری بر این فضا داشته باشند.


بیشتر بخوانید‌


بروس در پاسخ به این سوال که چنین تهدیداتی باعث شده اند تا خانواده اش از او بخواهند که از هدایت نیوکاسل استعفا دهد، گفت: خانواده ام چنین درخواستی از من نکرده اند. آن ها در کاری که می خواهم انجام دهم از من پشتیبانی می کنند. متاسفانه مشکلاتی از این قبیل پیش می آیند اما ما باید به کارمان ادامه دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار