بهترین گوشی دنیا از دید بنیانگذار هوآوی کدام است؟

بنیانگذار و مدیر عامل هوآوی برای اولین بار در بیش از یک سال اخیر با رسانه‌های بین المللی چین صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بنیانگذار و مدیر عامل هوآوی، رن ژنگفی خواستار تنظیم مجدد روابط بین ایالات متحده آمریکا و این غول فناوری چینی شده است.

رن برای اولین بار در بیش از یک سال اخیر با رسانه‌های بین المللی در چین صحبت کرد. او ابراز تمایل کرد که با رئیس جمهور بایدن صحبت کند و گفت که امیدوار است شاهد "سیاست‌های باز" از سوی دولت جدید آمریکا باشد. رن گفت من [از تماس بایدن] استقبال می‌کنم. من با او در مورد توسعه مشترک صحبت خواهم کرد. ایالات متحده و چین هر دو باید اقتصاد خود را توسعه دهند، زیرا این امر برای جامعه و توازن مالی ما خوب است.

او در ادامه گفت اجازه دادن به شرکت‌های آمریکایی برای تامین کالای مشتریان چینی برای عملکرد مالی آن‌ها مناسب است. اگر ظرفیت تولید هوآوی گسترش یابد، این بدان معنی است که شرکت‌های آمریکایی می‌توانند فروش بیشتری داشته باشند. این یک وضعیت برد برد است.

مدیرعامل هوآوی اعلام کرد که این شرکت را نخواهد فروخت

مدیرعامل هوآوی خاطر نشان کرد که من معتقدم دولت جدید با توجه به سیاست‌های خود، این منافع را سنجیده و متعادل خواهد کرد. ما هنوز امیدواریم که بتوانیم بسیاری از اجزای سازنده، قطعات و ماشین آلات ایالات متحده را خریداری کنیم تا شرکت‌های آمریکایی نیز بتوانند با اقتصاد چین توسعه پیدا کنند.

هوآوی

شرکت چینی هوآوی در حال حاضر قادر به تجارت با شرکت‌های آمریکایی نیست، زیرا دولت ترامپ به دلیل ترس از امنیت ملی، آن را در لیست سیاه تجارت وزارت بازرگانی قرار داده است.

این بدان معناست که در بین سایر مشکلات، هوآوی قادر به صدور مجوز اندروید از گوگل نیست و این امر به شدت مانع تجارت تلفن‌های هوشمند هوآوی در خارج از چین می‌شود.

این امر هوآوی را بر آن داشت تا یکی از زیر مجموعه هایش یعنی شرکت آنر (Honor) را به فروش برساند، اما رن شایعات مبنی بر اینکه هوآوی ممکن است همین کار را برای بخش تلفن‌های هوشمند خود انجام دهد، رد کرد. رن گفت ما هرگز تجارت دستگاه خود را نخواهیم فروخت.

رن همچنین آیفون ۱۲ را بهترین در جهان خواند و گفت که این امر به ایجاد شبکه‌های ۵G هوآوی کمک می‌کند. او در پایان گفت بسیاری از کاربران دستگاه‌های سطح بالا در اروپا از تلفن‌های آیفون استفاده می‌کنند و نحوه عملکرد این تلفن‌ها در شبکه‌های ما در اروپا، نشانه این است که ما نیز به خوبی کار می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

لو رفتن اطلاعات جدیدی از گوشی Huawei Mate X2


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار