مرتضایی، سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد بعد از برتری برابر سن ایچ ساوه در هفته دهم مسابقات لیگ برتر، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید مرتضایی، سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد بعد از برتری برابر سن ایچ ساوه در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: ابتدا به بازیکنانم و هواداران فرش آرا بابت پیروزی برابر سن ایچ ساوه تبریک عرض می کنم. چند سالی بود که تیممان تا هفته دهم موفق نشده بود به صدر جدول برسد؛ اما خدا را شکر با بردی که در بازی امروز به دست آوردیم، موفق شدیم این تابو را شکسته و بعد از مدت ها به صدر جدول برسیم. ای کاش بازی های ما که برابر مس سونگون و سن ایچ ساوه برگزار شدند، پخش زنده داشتند تا دیگر تماشاگرانمان که نتوانسته بودند این بازی را تماشا کنند، از طریق گیرنده های خودشان این دیدار جذاب و تماشاگر پسند را می دیدند. به هر حال بازی امروز ما برابر سن ایچ ساوه یک دیدار جذاب و پر از هیجان بود و حتی در این دیدار موفق شدیم ۲ گل بسیار تاکتیکی را به سن ایچ بزنیم. تیم حریف هم فشار زیادی روی دروازه ما آورد، اما فکر می کنم تیم مستحق پیروزی در این بازی، فرش آرا بود.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره عملکرد داوری این مسابقه هم بیان کرد: به نظر من داورانی که برای بازی امروز انتخاب شده بودند می توانستند خیلی بهتر عمل کنند. در هر صورت فرش آرا و سن ایچ جزء ۳ تیم بالای جدول هستند و همین نشان می دهد که چقدر بازی امروز سخت بوده است.کم تجربگی داوران باعث شد که نیمکت های هر ۲ تیم اعتراض های زیادی داشته باشند. در مجموع به داوران عزیزمان خسته نباشید می گویم؛ خود آن ها هم بعد از پایان بازی اذعان داشتند که دیدار امروز بسیار سخت و پر فشار بود.

مرتضایی تصریح کرد: من فکر می کنم پنالتی که داور برای سن ایچ ساوه در دقایق پایانی بازی گرفت، روی نتیجه مسابقه تاثیر مستقیم داشت و به اعتقاد من آن صحنه اصلا پنالتی نبود؛ اما چون تیم ما ۳ گل جلو بود، زیاد اعتراض نکردیم. به نظر من هر ۲ تیم فرش آرا و سن ایچ ساوه در بازی امروز از داوری متضرر شدند. هر طوری بخواهید حساب کنید چه از نظر آمار و چه از نظر مسائل فنی، این فرش آرا بود که باید در بازی امروز پیروز می شد و همان طور که گفتم مستحق این پیروزی بودیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار